__________Appreciate the little things in life.

Friday, May 29, 2015

突然的决定

Okay,guess what? I quit my job.Through a phone call.My dad doesn't know this.
对,我“辞职”了。要说辞职也不是,这也不是什么正职。

But yeah,like finally(I know!),buhhbyee to everyone,everything after years and years.(Hey you only work for one and a half month ...)Whatever.
I want to say thank you and thank you for giving me a chance,an opportunity to be able to work as a waitress,a kitchen helper and a barista helper at the same time.(Superwoman hmm..3in1) Its not an easy task as you gotta be able to do lots of thing,like everything. But the thing is,just in this shortshort 1+ 1/2 month (okay with all the off days i took maybe only one month left..teehee...no one cares) I learnt a lot of things,in the kitchen,at the bar(?) and also serving.

默默地转华文……我初衷是想学习用文字。Sigh my thoughts were all in English though.

回正题。
嗯,很突然的,今天早上一如往常和阿姨吃早餐,聊起了目前工作,认为没在学新事物了,也觉得晚上太晚归,加上深夜人少回家不安全……blablabla,所以我现在成了无业游民(jio)

再多一个理由就是洗不完的碗碟和杯子!(全砸了吧)一直以来我那不争气的皮肤……敏感加上没照顾(主人不称职),不只皮肤薄了破皮,这次还是第一次烂到流血了(我也不想哒,我的手就是任性啊)


整个咖啡厅的经验等我细细回忆慢慢写。
其实前几天还跟姐姐讨论要不要换工作,还想写篇《该改变吗?》之类的东西。
然后就成了 0.o


No comments:

Post a Comment